piątek, 19 grudnia 2014

#1 Cel

Płaski brzuch, szczupłe uda, wąska talia. Marzenia każdej dziewczyny, prawda?
Ale dlaczego nie spróbować spełnić tych marzeń? W końcu nie od dziś wiadomo, że nawet najtrudniejsze jest często wykonalne. Wystarczy jedynie odrobina zaangażowania i dobrych chęci. Razem damy radę. Spełnimy odwieczne marzenia pięknego ciała!







A teraz trochę o mnie :)
Na blogu podpisywać się będę nikiem Effy, w styczniu skończę czternaście lat, mieszkam w Warszawie oraz chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Od zawsze marzyłam o idealnym ciele i wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem postanowiłam te pragnienia spełnić! 
Razem z innymi motylkami jestem tu, aby powalczyć o perfekcję. I choć nie będzie łatwo, wierzę, że razem damy radę!

Wzrost: 173 cm
Aktualna waga: 49 kg
Cel: 44 kg

Wagę docelową chciałabym osiągnąć przed wakacjami, aby pięknie wyglądać w bikini :) Moim największym kompleksem są tłuste, szerokie uda ;/ Jednak dzięki codziennym ćwiczeniom zamierzam pozbyć się tego utrapienia i nareszcie czuć się dobrze we własnym ciele ^^

Bardzo liczę na rady i wsparcie ze strony doświadczonych motylków. Odwdzięczam się za każdą obserwację blogom o tej samej tematyce ;3


Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Poniżej zostawiam dla Was kilka thinspiracji.
Trzymajcie się chudo!








8 komentarzy:

  1. Ja o Twoim ciele mogę pomarzyć :) Przy takiej wadzę, sądzę, że jesteś chudzinką, ale wiadomo, to Ty masz się dobrze czuć.
    Trzymaj się, będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, tobie odchudzanie jest niepotrzebne, Mała. :D Jesteś 2 cm niższa ode mnie i 20 kg chudsza. Chociaż może być tak, że masz mało rozbudowaną tkankę mięśniową i dlatego też ważysz tak mało, a lekki tłuszczyk jest (bo duży na pewno nie!).

    Powodzenia, 5 kg nawet w miesiąc można zrzucić, ale trzeba się pilnować. :) Trzymam kciuki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna waga, przy tym wzroście musisz być straszną chudzinką. będę tu chętnie zaglądać, trzymaj się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty już muszisz być chuda! Na Twoim miejscu nie odchudzałabym się już, tylko ewentualnie popracowała nad mięśniami ;) Na pewno będę tu zaglądać, trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jedna dziewczyna dałaby się pokroić za takie wymiary jak Twoje. Ale skoro chcesz coś zmienić, to życzę powodzenia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Twoja waga przy takim wzroście to marzenie *.*
    Trzymamy kciuki, aby udało Ci się schudnąć te 5 kg.

    Trzymaj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i zapraszam do mnie na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam i cię rozumiem, mam podobnie, ale o 3 kilo więcej i 3 cm mniej :/
    Trzymam kciuki i zapraszam do mnie http://trustskinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń