wtorek, 30 grudnia 2014

#5 Moje zdjęcie...

Dzień dobry, Motylki!
Dzisiaj jadę do koleżanki, zapowiada się maraton filmów Disneya :D ... Co niestety oznacza również wpychanie w siebie słodyczy, popcornu, coli... Eh... Nie jestem na żadnej głodówce, ani nic z tych rzeczy, ale... Po prostu nauczyłam się ograniczać takie śmieciowe jedzenie, głupio byłoby się teraz poddać. Poza tym dziś chciałabym zjeść mniej, żeby jutro, w sylwestra, móc się najeść (co i tak jest nieuniknione). No cóż...Może uda mi się jakoś przeżyć ten dzień :D

Waga bez zmian, wciąż 48 kg. Nie jest źle ;)

Na życzenie Cat Nipaah pod poprzednim postem, dzisiaj wstawiam dla Was zdjęcie moich nóg... Bez bicia przyznaję się, że nie są one ulubioną częścią mojego ciała. Jak słowo daję, te uda doprowadzą mnie kiedyś do szaleństwa! xD Motywuje mnie jednak to, że za parę miesięcy będę mogła z dumą podzielić się z Wami zdjęciem moich chudszych, wyćwiczonych nóżek ^^
A oto i one...





Na koniec zostawiam Wam jeszcze parę thinspiracji. 
Trzymajcie się chudo! ;*


\




23 komentarze:

  1. Nie martw się, wizualnie mam podobne nogi. xd Na pewno je wyćwiczymy. :)
    Ile masz centymetrów w udzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tyle samo co Ty, kiedy ważyłam 48 kg. To było jakieś 8 miesięcy temu. (?)
    Teraz mam w lewym udzie 50cm, a w prawym 52.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może do polecenia jakieś ćwiczenia na uda?

      Usuń
  3. Masz ładne nogi już nie przesadzaj ;). Wiele dziewczyn zabiłyby za takie nogi ;p.
    U mnie dzisiaj będzie robiona pizza i się trochę stresuje '-'. Postaram się najeść oczami, ale ni wiadomo jak to wyjdzie >-<.
    Życzę Ci miłego dnia u koleżanki i obyś nie zjadła za dużo ;*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne nogi. Zgadzam się, że większość chciałaby mieć takie jak Ty :)
    Życzę udanego maratonu filmowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezusie...jestem gruba. Wszystko mam kuźwa szczupłe oprócz cholernych nóg! Czy jest ktoś tutaj kto ma podobną figurę? Chyba tu nie pasuję :c
    Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przesadzaj, chyba niewidziałaś grubych ud :D Twoje są szczupłe, nie porównuj się aż tak ze wszystkimi thinspiracjami, bo ze swoich nigdy nie będziesz zadowolona- bardziej skup się na tym, by było widać progres, to zawsze jest bardziej budujące :>
    Mnie bardzo się poprawiły uda po codziennym ćwiczeniu 'Drive by Inner Thights Challenge' (wpisz sobie na yt to znajdziesz). Ma tylko 3 min ale działa, chyba muszę do tego wrócić :D
    + niezłe jest ściskanie np nóg krzesła, bardzo działa na wewn stronę ud: po prostu stawiasz przed sobą jakieś krzesło/taboret, siadasz na podłodze i na wyprostowanych, położonych swobodnie na podłodze nogach samymi piętami ściskasz dolną część nóg krzesła. Uważaj na zakwasy następnego dnia :D
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nóżki śliczne, szczupłe. Nie wymagają diametralnej zmiany. Świetnie wyglądasz. <3
    Urządź free days jak ja. :D Staraj się nie przesadzać z jedzeniem, ale te 2 dni nie będą miały większego wpływu na miesiące, które być może są przed tobą. Jednak będą miały wpływ na jutro, więc uważaj.
    Mimo wszystko życzę dobrego Sylwestra i baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja nie widzę żadnej różnicy pomiędzy Twoimi nogami a tymi, które dodajesz jako inspiracje. Masz po prostu przepiękne nogi ! *.* Zakochałam się. :D

    Śmieciowe jedzenie to najgorszy wróg, może postawicie na jakąś zdrowszą opcję niż popcorn i cola, które nie mają nic w sobie tylko cukier, cukier i jeszcze tonę soli.. Blee

    Udanego Sylwestra Ty moja inspiracjo chudzinko ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ty gadasz? Masz przepiękne nóżki *-* Chciałabym takie mieć... Nienawidzę śmieciowego jedzenia strasznie zapychają... życzę udanego sylwestra i zapraszam do mnie :*
    http://my-food-diary-with-ana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje nogi są super uwierz mi że inne dziewczyny mają gorsze, jeśli chcesz je wyrzeźbić to polecam przysiady albo nożyce :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co się najadać w sylwestra, nie lepiej zjeść trochę mniej? Po co marnować to nad czym tyle pracujesz?
    Nogi masz niczego sobie, więc nie gadaj głupot :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile ja bym dała, by mieć takie nogi...
    życzę miłej zabawy, przy oglądaniu filmów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, masz takie piękne nogi ile ja bym dała za takie... Jeśli je wyćwiczysz będą idealne. Trzymam kciuki i dodaję do obserwowanych :D
    No i oczywiście zapraszam do siebie ***

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za nogi *__* Chyba nie widziałaś grubych, jakbyś zobaczyła moje 11 kg temu to byś się uśmiała... Teraz tragedii nie ma, ale do Twoich mi daleko...
    Dodaję do obserwowanych ^^ Trzymaj się Kruszynko, zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne nogi ♥ Dziękuję za spełnienie życzenia :D ^^ Słodycze mmm... jadłabym ;--; Ogólnie to strasznie jest podczas oglądania filmów z koleżanką, bo zawsze coś się zje i to tłustego xD Trudno ;x Życzę ci, aby na nowy rok spełniło się twoje życzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. coś ty, masz bardzo ładne i zgrabne nogi :) jeśli dodatkowo ćwiczysz to super, sport to zdrowie, ale też nie musisz sobie wszystkiego odmawiać, ograniczaj, ale pozwól sobie czasem na jakąś małą przyjemność :) pozdrawiam chudzielcu! :D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne, zgrabne nogi :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, po pierwsze nie możesz dać się żadnej pokusie i trzymaj się w swoich postanowieniach ;)
    Wróciłam na bloga i zapraszam na moją nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ci za odwiedziny i slowa wsparcia. To tak mile wiedziec, ze ktos rozumie :) masz bardzo ladne nogi i przerwę miedzy udami ♡ zazdroszczę bardzo. Musze jeszcze poczekac by takie miec... boje sie je zmierzyc, 48 cm to ladny wynik. Trzymaj sie i wszystkiego najlepszego na nowy rok. Wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przerwę między udami co oznacza, że albo masz chude bardzo nóżki albo chude nóżki i szersze bioderka jak ja :3 ale ja nie mam takich nóżek ;__; huehue. :<

    OdpowiedzUsuń