czwartek, 1 stycznia 2015

#6 Nowy Rok & A.I.T. Diet

Witajcie, Kochane!
Tak się cieszę z Nowego Roku! Ach, czuję, że 2015 będzie wspaniałym rokiem!! :D
Postanowiłam, że dzisiaj nie będę się ważyć - po co psuć tak wspaniały dzień? xD Poza tym na imprezie sylwestrowej zjadłam spoooro, mam nadzieję, że do jutra mój organizm da radę w jakiś magiczny sposób chociaż w części pozbyć się tych wszystkich słodyczy ;D

W najbliższy poniedziałek razem z unhappybutterfly rozpoczynam dietę A.I.T.  Mam nadzieję, że pozwoli mi ona do moich urodzin troszkę schudnąć :)



Dodatkowo od przyszłego tygodnia mam zamiar zacząć ćwiczyć - codziennie co najmniej 50-100 brzuszków, nożyc i przysiadów, wypróbuję również 'Drive by Inner Thighs Challenge" polecone przez Annę (dziękuję, kochana!). 
Do tego codziennie nie mniej niż litr wody, jak najmniej słodkich napoi, postaram się też ograniczyć słodycze i inne 'zapychacze'.
I nie będę niczego jeść w szkole - rano śniadanie w domu, po południu obiad i kolacja. Jeśli musi już być jakaś przekąska, to najlepiej warzywo albo owoc,

Zostają jeszcze wyjścia ze znajomymi... W końcu głupio siedzieć i patrzeć jak inni jedzą. Bo oni nie rozumieją. Jakie życie byłoby proste, gdyby nasi przyjaciele żyli i jedli podobnie jak my, prawda?

Co do znajomych, jutro z koleżankami idę do kina. Obawiam się, że jak zwykle wykupią pół sklepiku i w czasie filmu co i rusz będą mi coś pod nos podtykać... No cóż, nikt nie powiedział, że będzie łatwo ;) Wezmę butelkę wody i nie dam się skusić... mam nadzieję. 







Wierzę, że 2015 będzie dla mnie rokiem zmian. Wiem, wiem, być może jest to tak płytkie jak miska pomidorówki ;D Mam jednak nadzieję, że dzięki nowej diecie i ćwiczeniom dam radę polepszyć zarówno swój wygląd, jak i samopoczucie. Kto wie, może dzięki ograniczeniu śmieciowego żarcia zmniejszy się nawet mój trądzik - odwieczny i zaciekły wróg? No cóż, wszystko przed nami! (:

Życzę Wam, aby dla Was również był to rok zmian - oczywiście samych pozytywnych! Powodzenia i trzymajcie się chudo, kruszyny ;*













16 komentarzy:

  1. Chyba też zmienię sobie dietę na A.I.T ;--; Bardzo mi się spodobała :D Więc dopisuję się do diety :D Będziemy we trzy xD Pozdrawiam <3 Piękne inspiracje :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kochana mama nadzieję że uda nam się osiągnąć cel. I fajnie że jesteśmy we trzy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. " Jakie życie byłoby proste, gdyby nasi przyjaciele żyli i jedli podobnie jak my, prawda?" OJ PRAWDA!!! :D Dziękuję Ci za motywację i radę o gumie miętowej ! <3 Tak ten rok będzie dla nas - Motylków cudownym rokiem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czuję, że to mój czas! W końcu zmienię coś w swoim życiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę zacząć ćwiczyć albo pójdę do piekła! Nic nie jem i się lenię cały dzień XD. Już lepiej coś zjeść i poćwiczyć. Też czuję, że 2015 będzie piękny :). Ale to wszystko zależy od nas!
    Trzymaj się <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana ;)
    Wpadnij też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna dieta, kiedyś ją wypróbuję.
    Wierzę, że 2015 będzie najlepszym Twoim rokiem, ale to nie przyjdzie samo. Good Luck ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację... Gdyby chociaż nasi znajomi rozumieli, nie muszą jeść tak samo jak my, muszą tylko zrozumieć, to nie jest przecież wiele.
    Mam nadzieję, że nie poddasz się pokusie i nic nie zjesz ;)
    Powodzenia, trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, że tak się w to angażujesz :) ciekawa ta dieta, tylko pamiętaj, że gdybyś czuła jednak jakieś osłabienie to może znaczyć, że tych kalorii zbyt mało dostarczasz, bo w sumie 500-600 to dość mało, ale to też zależy od organizmu :) a z przyjaciółmi to racja, ja nie mam do końca takiego problemu, bo obracam się wśród sportowców, ale wierzę w twoją wytrwałość! czasem warto pozwolić sobie na jakąś przyjemność, ale to świetny pomysł ograniczyć "śmieciowe żarcie", życzę ci powodzenia w ćwiczeniach i swoich postanowieniach, wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna dieta,
    Tak zgadzam się znajomi nie rozumieją i nie mają tego problemu,
    Trzymam kciuki żebyś osiągnęła swój cel
    Wierzę, że Ci się to uda.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zapisałam się na godzinę wieczorną :)) bardzo chętnie skorzystam z Twojej rady i pobiegnę tak jak Ty <3 Dziękuję Ci bardzo za pomysł !!! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlatego właśnie ja nie mam znajomych. :') Moje wyjścia z domu w ciągu roku 2014 można policzyć na palcach jednej ręki.
    Powodzenia z dietą, na AIT dobrze się chudnie- kiedyś na niej byłam. ;)
    Trzymaj się, Motylku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie poddawaj się tylko, a będzie dobrze. Chcesz być jeszcze bardziej piękna, prawda? Swoją drogą sam popcorn tragedią nie jest, co inne różne orzeszki w czekoladzie, etc., które sprzedają.

    Powodzenia. <3 Wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialna dieta! Nie widziałam jej, albo gdzies mi umknęła! Bardzo Ci dziękuję że ją wstawiłaś, może jak skończe obecną to na nią przejdę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna dieta ! Może sama się za nią wezmę :D ? Cieszę się, że są tu tak zmotywowane motylki jak Ty <3 wracam po przerwie i widząc takie osoby jestem pełna nadziei.. powodzenia ;**

    OdpowiedzUsuń