sobota, 31 stycznia 2015

#28

Witajcie, Kruszyny!
Na Mazurach było świetnie. Oczywiście żarcia co nie miara, ale przez te cztery dni nie tknęłam ani jednego słodycza!! ;D Do tego codziennie chodziłam na basen albo łyżwy, więc namiastka sportu była ;)

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze (i rozmowy na gg c;). Wczoraj w końcu przełamałam się, i zapytałam mamę, czy mogłabym spróbować modelingu. Zgodziła się! Teraz trzeba tylko znaleźć jakąś agencję, wysłać zdjęcia i... mieć nadzieję :D Jak na razie myślę o Mango Models, ale jeszcze nie podjęłam stuprocentowej decyzji. Do AMQ Models raczej się nie nadaję, oni biorą dziewczyny od 174 cm. W sumie to muszę się w lutym zmierzyć w szkole, bo nie wiem nawet, ile dokładnie mam wzrostu - 173 cm mierzyłam ostatnio, może od tego czasu urosłam? :)

Jutro podzielę się z Wami wagą po wyjeździe ^^ I wymiarami, takimi do agencji (biust-talia-biodra)

Eleanor Calder: Wielkie dzięki za link, dowiedziałam się naprawdę wiele o świecie modelek! Niestety nie wiem, czy nadaję się do AS Management - matko, te wszystkie dziewczyny są takie wysokie i takie ładne *o*
Dla tych z Was, które nie czytały komentarza Eleanor, zostawiam adres profilu Edyty, piętnastoletniej modelki z Warszawy: http://ask.fm/Jula690/best

Lecę zobaczyć, co u Was słychać.
Trzymajcie się cieplutko! ;*

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się podobało na mazurach :). To dobrze, że porozmawiałaś o tym z mamą, będzie mogła Ci teraz pomagać i nie będzie się martwić :). Jestem pewna, że Ci się powiedzie i spełnisz swoje marzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. To super! :D na pewno cię gdzieś przymą tylko pamiętaj by się nie poddawać ;) walcz o swoje choćby było nie wiem jak ciężko, jesteś silna więc dasz sobi rade
    Trzymam za ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie tylko dziewczyny z agencji są piękne- Ty też jesteś Kruszynko, więc walcz o siebie i powiedz mi jak już gdzieś się dostaniesz. Może spotkamy się na jakimś wybiegu w przyszłości <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się cieszę, że dobrze się bawiłaś <3 I super, że wróciłaś już ;* Gratuluję nie zjedzenia słodkiego ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie bardzo się cieszę,że masz szansę. Trzymam za ciebie kciuki ;D
    Jestem pewna,że podbijesz świat mody. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że wyjazd się udał i ze było tyle sportu <3
    Powodzenia jeśli chodzi o modeling! Naprawdę masz szansę z taką figurą ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wyjazd na Mazury się udał.
    Gratulacje że nie jadłaś słodyczy.
    Powodzenia z modelingiem masz cudowną figurę.
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Effy,
    A masz zrobione portfolio?
    Moze poszukaj fotografów , którzy chcą zbudować swoje porfolio i zrobią ci zdjęcia za darmo. Wtedy będziesz miała zdjęcia , które możesz pokazać w agencjach. I uwazaj, abys nigdy nie placila w agencji za to aby umieszczali Twoje zdjęcia gdzies. Uczciwa agencja nie powinna kasować modelek lecz swoich klientow, ktorzy te modelki wynajmują. :)

    Pozdrawiam
    http://stopkcal.blogspot.ae/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) Ostatnio przeglądając glamour natknęłam się na artykuł o nastoletnich modelkach. Pomyślałam,że może Cię to zainteresuję. Jest to artykuł od strony 31 i to jest wydanie z lutego (: trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wszystko jak na razie ci się udaje :) trzymam kciuki i mam nadzieję, że uda ci się w branży modelingu <3
    Trzymaj się chudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się cieszę, dziewczyno! Spróbuj do tego całego AMQ, nawet jeśli nie urosłaś to modelki często oszukują nawet o 3 cm, co im tam 1 cm w tą czy w tamtą! Jestem z Ciebie dumna! :*
    Fajnie, że ten wyjazd Ci się udał. c: Czekam na wymiary, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że wyjazd się udał <3
    Powodzenia w modelingu kochanie :*
    Oby tak dalej xx
    Annie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale będzie super, jak zaczniesz pracować jako modelka!
    Trzymam kciuki żeby wszystko dobrze poszło =]

    OdpowiedzUsuń