wtorek, 27 stycznia 2015

#27 44,7

Cześć, Kruszyny!
Dzisiaj rano weszłam na wagę. Myślałam, że po torcie wciąż będzie 45.1 kg, ewentualnie troszkę więcej. A tam... 44.7 kg. Tak. Weszłam trzy razy, żeby się upewnić. Matko, taka waga mogłaby już pozostać ^^

Bilans:
coś pomiędzy 1/2 a 1/3 porcji sałatki (150)
pół kromki chleba wieloziarnistego z serkiem topionym (70)
kotlet mielony z ziemniakami i ogórkiem (300)
kiwi (42)
gruszka (70)
pół zapiekanej tortilli z serem i szynką (domowej roboty c;) (350)
Razem: 982 kcal

Ćwiczenia:
rozgrzewka (link)
rozciąganie
Drive By Inner Thighs Challenge
50 nożyc poziomych
50 nożyc pionowych

Postanowiłam również określić swój typ sylwetki. W lecie, moja przyjaciółka stwierdziła, że mam figurę klepsydry, więc pomyślałam: hmm, może sprawdzę, czy miała rację? ;D
Więc weszłam na tę oto stronę, zmierzyłam, co kazali zmierzyć, obliczyłam, co kazali obliczyć, i oto wynik!
Mam sylwetkę X (klepsydra) :D
szerokość ramion: 38 cm
szerokość talii: 22 cm
szerokość bioder: 33 cm
obwód talii: 57 cm

Jutro wyjeżdżam z rodziną na Mazury. Dużo żarcia, pełna kontrola. Ale w sumie odkąd stabilizuję wagę nie przeszkadza mi to za bardzo - i tak codziennie moje bilanse wynoszą ok. 1000 kcal ;p W hotelu teoretycznie będzie internet, ale nie wiem, czy będę miała czas napisać jakieś posty. Zobaczymy, jak wyjdzie! :)

Mam jeszcze jedno pytanie, dotyczące mojego wczorajszego wyznania. Czy któraś z Was miała kiedyś styczność ze światem modelingu (albo fotomodelingu)? Jak najlepiej zacząć? Nadaję się? Znacie jakieś agencje tego typu znajdujące się w stolicy?
Nie mam pojęcia, czy pójdę tymi śladami. Bardzo bym chciała, ale nie wiem, czy mi się uda, jak zareagują moi rodzice... Niby kiedyś miałam jakieśtam sesje, ale to nie było nic mega poważnego...

Matko, wybaczcie, jeśli męczę Was tymi moimi 'planami'... ;D
Trzymajcie się, Chudziny!


24 komentarze:

  1. Gratuluję, jesteś wielka (w przenośni oczywiście) ♥ :D Dobrej zabawy na Mazurach, przy limicie 1000 kcal jedzenie nie powinno nastręczać większych problemów, także na pewno dasz radę ;)
    Nigdy się tematem modelingu tak na poważnie nie interesowałam, więc nie mogę Ci napisać nic ciekawego. Na początku jednak dobrze by było załatwić sobie zwykłe sesje zdjęciowe po znajomości, może masz jakieś koleżanki, które interesują się fotografią i chciałyby poćwiczyć? ;) Od tego na pewno warto zacząć, dowiesz się jak się czujesz w takich sytuacjach, czy to sprawia Ci przyjemność itp.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mogę powiedzieć...piękny bilans
    Idealnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz już tą swoją wymarzoną czwórkę c: Jesz więcej, a chudniesz, no tylko pozazdrościć :) Bilans świetny.
    Udanego wyjazdu życzę, odpocznij sobie i nie zawracaj głowy blogiem ;)
    Też nie wiem wiele o modellingu, ale pani wyżej ma racje. Może załóż sobie konto na maxmodels ale uważaj, bo mnóstwo tam niestosownych ofert. Na pewno znajdziesz gdzieś informacje o dobrych agencjach w Warszawie, ale i tak musisz mieć swóje zdjęcia, żeby im podesłać, więc może jakaś mała sesja po znajomości/? Trzymam kciuki, bo naprawdę się nadajesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Tak super sobie radzisz:) Nie miałam styczności z modelingiem więc niestety ci nie pomogę :(
    Aang też jest spoko, ale ja jednak wolę Korrę xd
    Udanego wyjazdu! =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze sobie radzisz :) Jestem dumna i te ćwiczenia :) Na pewno warto spróbować w modelingu. Wierzę, że jesteś świetna *-* Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja jedyna styczność ze swiatem modelingu to oglądanie Top Model, więc niestety nie mogę ci nic doradzić. XDD
    Ale mimo wszystko powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja jedyna styczność ze swiatem modelingu to oglądanie Top Model, więc niestety nie mogę ci nic doradzić. XDD
    Ale mimo wszystko powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ci ^.^ idzie ci świetnie i oby tak dalej :*
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, zaczynam cię śledzić.
    Twoja waga wydaje się dla mnie taka idealna. Nawet nie wiesz jak chcialabym zobaczyć Twoje zdjęcia.
    Jak tylko wrócę do domu ( teraz jestem w pracy ) to pomierzę się i zobaczę co mi wyszło z tej strony którą podałas.

    Pozdrawiam ciepło z Dubaju ( bo stąd bloguję )

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę! Jest wymarzona czwóreczka :*
    Niestety nie mam żadnych styczności z modelingiem, ale chyba nawet w Avanit zawsze doczepiają kartkę-zgłoszenie, więc możesz spróbować w tym kierunku.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Effy! Śliczna waga. Masa ćwiczeń i śliczny bilans.
    Baw się dobrze na wyjeździe.
    Co do modelingu, to może najlepiej zacząć od jakiś castingów do reklam? W Warszawie powinno być ich dużo. Może wtedy ktoś Cię 'zauważy' i później pójdzie łatwiej.
    Możesz założyć jeszcze profil na maxmodels. Wiem wiem to się robi przereklamowane, ale mojej koleżance tak się udało, dodawała zdjęcia przez rok, aż w końcu ktoś się z nią skontaktował. Może jakiś blog ze zdjęciami? Oczywiście inny niż ten.

    Dziękuję że zawsze ze mną jesteś. Jesteś wyjątkowa i jesteś dla mnie ogromnym wsparciem. Mam nadzieję że wszystko co Ci się uda.
    Całusy!
    Fraise

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje cudownej wagi :)))
    Bilnas oczywiście piękny jak zawsze,
    Życzę udanego wyjazdu i baw się dobrze :)
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam agencję AMQ models.
    Nie wiem czy jest w stolicy ale nie jest to wykluczone

    Mi wyszło A... gruszka... = motywacja do dalszego chudnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem specjalistą w dziedzinie, ale myślę, że warto, żebyś spróbowała swoich sił w agencji. Nie masz niczego do stracenia, a może akurat się uda? :) Trzymam za to kciuki!
    SA

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że powinnaś spróbować! Jeśli naprawdę tego chcesz, to nic nie powinno stać na przeszkodzie ^^
    Trzymaj się chudo!

    http://waytoperfcect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętaj że warto spróbować kochana! Nie masz niczego do stracenia, a później możesz żałować że nie spróbowałaś:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chudzina. Gratuluję osiągnięcia celu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju Effy brawo! :D ♥
    pewnie wyglądasz idealnie asdfghjk
    co do modelingu
    http://ask.fm/Jula690/best
    tutaj masz link do najbardziej lubianych odpowiedzi Edyty.
    Ma 15 lat i od wrzesnia jest w najlepszej agencji w stolicy (no jest jeszcze d'vision) AS Management i bardzo ja poleca. Na jej asku jest wszyystko wytłumaczone. Jak robic polaroidy, jak to sie stalo, ze trafila do agencji, ktore agencje poleca, jakie trzeba miec wymiary, jak przebiega spotkanie przed podpisaniem umowy, na czym polegaja testy i no ogólnie wszystko tam znajdziesz. I oczywiście możesz sama ją zapytać o dodatkowe rzeczy :)
    Myślę, że powinnaś wysłać im emaila. Na pewno masz duże szanse. Ale nie powinnaś już za dużo chudnąć. :o
    Trzymam za ciebie kciuki i mocno wierzę, że ci się uda :D Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana piekny bilans, malutko z zdrowo. Masz taką cudowną figurę, widzę cie w tym roku w top model na kastingach ! haha.
    Nie miałam styczności z modelingiem, ale myślę że się nadajesz, masz śliczną figurę ! <3
    Trzymaj się, życzę sukcesów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam i czytałam poprzednią notkę - masz idealną figurę - taką jak sama chciałabym mieć. Cieszę się z twojego sukcesu (wagi) i gratuluję ! Życzę udanego wypoczynku, żebyś naprawdę wypoczęła, nabrała sił.
    Trzymaj się tam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana! Jestem z Ciebie dumna. Myślę, że modeling to coś dla Ciebie, bo jesteś ambitną i wytrzymałą dziewczyną. Szczęścia i sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdrość nie żera widząc twoje wymiary <3 jestem z cb meega dumna :)
    powodzenia i udanego wypadu na Maazurach :)
    i rzepraszam za nieobecność
    więcej wyjaśnień na blogu xx
    Annie

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, moje gratulacje. Ogólnie co do modelingu - skontaktuj się z jak największą ilością agencji, jak masz zdjęcia z tych poprzednich sesji wyślij, do tego zwykle chcą zdjęcia twarzy i sylwetki, nie muszą być profesjonalne. Na OLX często ogłaszają się różne agencje, też do programów tv, tylko nie polecam 'Stars Impresariat'. Jak jesteś z warszawy to w ogóle masz łatwo, bo to tu jest największe zapotrzebowanie.
    Trzymaj się chudziutko i powodzenia w modelingu!! Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń