niedziela, 4 stycznia 2015

#9 47.5 kg

Hej kruszyny!

Dzisiejszy dzień zaliczam do w miarę udanych. Rano źle się czułam (mdłości), więc zostałam w łóżku prawie do 14. Zeszłam dopiero na obiad, po którym zjadłam jeszcze bułkę z masłem 'na bolący brzuch'.
Ok. 19 rodzice zaproponowali mi budyń, ale ja dzielnie odmówiłam (mimo, że był czekoladowy - mój ulubiony smak!) :D Jestem z siebie taka dumna, haha ;P

Poza tym... Zaraz po obudzeniu się weszłam na wagę, a tam... 47.5 kg! Nie wiem, czy to dzięki wczorajszym ćwiczeniom, czy niskiemu bilansowi, ale udało się! Zeszłam poniżej 48!! :D Jutro zaczynam A.I.T. Diet, mam nadzieję, że po zakończeniu jej stracę przynajmniej kolejny kilogram c:


Bilans:
Filet  łososia, ziemniaki (265 kcal)
Bułka z masłem (180 kcal)
kilka kubków herbaty
Danio 150g (168 kcal)
Razem: 613 kcal

Ćwiczenia:
60 brzuszków
50 przysiadów



Mam do Was, kochane, jeszcze jedno pytanko, trochę nie ma temat. Czy macie do polecenia puder matujący do mieszanej cery? Taki, który nie zapycha i jest godny zaufania?

Trzymajcie się ;*










14 komentarzy:

  1. Ładny bilans <3
    Gratuluję odmówienia budyniu. Hmm... czekoladowy, zawsze mi jest trudno.
    Życzę powodzenia na A.I.T! I przepraszam, ale nic polecić nie mogę, bo się wcale nie maluję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, dzielnie się trzymasz. A dokładniej chodzi Ci o podkład czy puder? Podkład od dłuższego czasu jestem wierna Maybelline - Dream Fresh (opisywany jako krem BB) ma dobry kolor jak dla mnie (potrzebuję jasnego - to jest 'Fairy Airy'), może nie ma super krycia jak ktoś ma wielki trądzik, mi w zupełności wystarczy ale cera wygląda na świeżą, wyspaną. Cena ok 25 zł, ale wystarcza na długo. Jeśli chodzi o puder to kupuje ten w Naturze z Sensique - może nie trzyma cały dzień, ale jakoś nie znalazłam na razie nic lepszego(odcienia) ani w rozsądnej cenie (max 11 zł)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ci idzie <3 Oby tak dalej ! :D Piękny bilans :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chudzinoooo <3 Super Ci idzie! Piekne bilanse <3
    Mój ukochany budyń to waniliowy, wgl wszystko co waniliowe :D
    Ja używam ASTOR ani shine mattitude <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Malutko.
    Świetnie Kochana, dużo schudniesz. <3
    Od siebie mogę co najwyżej polecić jakieś cudeńka od anti acne (to nie kosmetyki), ale pomagają w zwalczaniu wszelkich zanieczyszczeń. Jestem zadowolona i praktycznie używam tylko korektora na twarz, a to, żeby zakryć to, co kiedyś było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny bilans, gratuluję ;) Ja dzisiaj również odmówiłam swojej ulubionej szarlotki. Polecam puder z Golden Rose mineralny, kosztuje 30 zł. Jest bardzo wydajny, używam go od pół roku i jeszcze się nie skończył. Ładnie wygląda na twarzy i daje matowy efekt przez cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana bilans wspaniały, świetnie ci idzie. Trzymam kciuki ;>> nie zapomnij że dzisiaj zaczynamy AIT :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi dziś udało się odmówić lodów huhu ale trochę zawaliłam kilkoma kostkami czekolady i odrobiną chipsów. Gratuluję ci wytrzymałości, jesteś naprawdę silna *-* Trzymaj się chudo ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto odmawiać.. chwila zawahania, pokusy ale później jaka satysfakcja :D A nie wyrzuty sumienia i pretensje do samej siebie :(( Gratuluję super bilansu i życzę powodzenia na A.I.T diet :* Na pewno zgubisz kolejne kilogramy

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Kochana ! Zazdrość mnie zżera...-,-
    Powodzenia dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi smaka na tego łososia :D Bilans piękny, oby tak dalej :)
    A co do pudru to polecam stay matte z rimmela. Mam cerę mieszaną, przetłuszcza się w strefie T, ale puder naprawdę dobrze sobie radzi. W zestawieniu z bazą z essence all about matt to już w ogóle rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję bilansu, ćwiczenia także ładne :)
    będę wpadać częściej, spodobało mi się u ciebie, fajny styl pisania, okropnie motywujące thinspiracje :)
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam w świecie motylków :)
    http://salon-odurzonych.blogspot.com/
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny bilans. Gratuluje.
    Bardzo dobrze ci idze.
    Oby tak dalej. Trzymam kciuki.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow brawo! Wiem jak trudno odmówić ulubionych rzeczy :/ Świetny bilans również! A co do pudru, używałam przez cały zeszły rok pudru miss sporty w turkusowo-niebieskim opakowaniu so Clear anti-spot albo stay matte też jest super. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń