wtorek, 13 stycznia 2015

#18 ~ 9. dzień A.I.T.

Witajcie, chudzinki!
Rano się nie ważyłam, nie zdążyłam niestety ;/
Z dzisiejszego bilansu jestem naprawdę zadowolona :) Tak, wiem, że zjadłam mało, ale jakimś cudem wcale nie jestem dzisiaj głodna! Czyżby skurczył mi się żołądek? c;

Jutro nareszcie żadnych testów. Ufff... Dzisiejszy z chemii nie poszedł mi rewelacyjnie, ale czwórkę powinnam dostać - i tak nie zmieni mi to oceny na semestr :D
A co do ocen - dzisiaj wychowawczyni obliczała nasze średnie. Mam 5.20 ^^ Tak, tak, kujon ze mnie xD

Bilans:
jogurt (116)
gulasz z kaszą gryczaną (280)
marchew (16)
Razem: 412/700


Ćwiczenia:
Wall Sit Challenge - Day 21
50 brzuszków


Dzisiaj serio zjadłam niewiele. Wiem, że niektóre z Was jedzą normalnie nawet o połowę mniej (chudziny!), ale ja rzadko schodzę do tak niskich bilansów... Jutro pewnie zjem więcej ;)

Trzymajcie się, kruszyny ;*




15 komentarzy:

  1. Taką średnią to ja ostatnio miałam w podstawówce. Gdzie się zagubiły moje ambicje kurcze? W każdym, bądź razie gratuluję! Bilans faktycznie maleńki, mam nadzieję, że jutro będzie większy. Buziaczki *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans :* Podziwiam za średnią! Ja się będę musiała wyciągnąć na koniec roku ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bilans ! :3
    Gratuluję średniej , ja o takiej mogę pomarzyć haha :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zarówno bilansu jak i średniej <3 Ja jednak z wlasnego doświadczenia zalecam jutro chociaż trochę więcej ;) Trzymaj się kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bilans gratuluje.
    Jej wspaniała średnia kochana :)
    Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny bilans, ale uważaj na takie, bo czasem mogą się źle skończyć :)
    Trzymam za Ciebie kciuki mooocno! I gratuluję średniej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna średnia! Gratuluję! :)
    Bilans świetny, ale ja też zazwyczaj zjadam więcej. Poniżej 500 ciężko mi w ogóle funkcjonować.
    Oby tak dalej! :*
    SA

    OdpowiedzUsuń
  8. No troszkę mało dziś, ale najważniejsze, że nie jesteś głodna. Średnia 5,20 łał! Musisz być niesamowicie zdolna! ;*
    Poza tym nie mam pojęcia jak wytrzymałaś Wall Sit Challenge przez 21 dni??? To wydaje się być niemożliwe!

    Super Ci idzie, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój dzielny skarbek <3 Piękny bilans!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny bilans ! *-*
    A średnia 5,20 ...no szczena opada i wypada o.O
    Szacuneczek :* xx
    Trzymaj się chudo :*
    www.allergictoocallories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się, że powoli wszystko się układa ! Pamiętaj, ze jeżeli teraz będziesz zaniżać bilanse to w niedalekiej przyszłości czeka Cie napada... Unikaj takich sytuacji.
    Oby do przodu kochana !
    Trzymaj sie ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje średniej :D Dzięki Tobie, chyba się skusze na jogurt naturalny na śniadanie w weekend *-* Uważam że masz genialny bilansik na ten dzień, trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnia perfecto <3
    Bilans perfecto <3
    Idzie ci zajebiście <3
    Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O takim bilansie i średniej mogłabym tylko pomarzyć! Ba, przy Twoim wzroście taka waga! Zazdroszczę! C:

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dobrych ocen :-)
    Nie warto schodzić do tak niskich bilansów na dłużej. Nie każdemu to "służy" (bo trudno powiedzieć, by jedzenie poniżej 1000 kcal komukolwiek służyło :D).

    OdpowiedzUsuń