czwartek, 8 stycznia 2015

#13 ~ 4. dzień A.I.T.

Bonjour!
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych. Zarobiłam piątkę z fizyki, a do tego dobrze napisałam sprawdzian z geografii :D
Rano waga 47 kg <3 Naprawdę chudnę!! I to mimo wczorajszego tortowego wybryku xD
Zostały mi jeszcze dwa kilogramy do osiągnięcia idealnej wagi. Co potem? Rozpocznę chyba 90-dniowe HSGD, aby ustabilizować wagę c;


Bilans:
kilka łyżek musli z jogurtem naturalnym (100) <--- nie jest tak dobre, jakby się mogło wydawać ;(((
3/4 kotleta schabowego (310)              
mandarynka (27)
barszcz ukraiński (93)
jogurt (119)
Razem: 649/700


Ćwiczenia:
45 min WF
Wall Sit Challenge - Dzień 16 (2 min 30 sek)


Nie mam dziś siły ani czasu na więcej ćwiczeń. Muszę pouczyć się do religii, jutro odpowiadam, żeby mieć na koniec semestru szóstkę.
Jak tam u Was?
Trzymajcie się ;*



PS. Nie wiem, czy jutro dam radę napisać - szykuje się spotkanie u kolegi ;)))








17 komentarzy:

  1. Jak zmieściłaś kilka łyżek musli z jogurtem naturalnym w 50 kcal? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zwrócenie uwagi ;) Już poprawiam, pomyliłam się

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans, kochana! Gratuluję oceny i napisania testu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bilans waga również. :)
    Trzymaj się. :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chudniesz, brawo ! <3
    Miłego spotkania u kolegi, na pewno będzie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że waga ruszyła.
    Super bilans!
    I gratuluję piątki z fizyki >pełna podziwu dla ludzi ogarniających fizykę<
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, miło zapowiada sie twój jutrzejszy dzionek . Baw się dobrze kochana.! Wiesz podoba mi się twoje pozytywne nastawienie.c: Waga spada . Gratuluję.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bilans <3 WAGAAA <3 <3 <3 Jesteś cudowna! Jesz i chudniesz, uwielbiam Cię :)) Czy na tym zdjęciu jest Ashley Benson? Kocham ją <3 Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ona^^ Jedna z moich ulubionych aktorek <3
      Trzymaj się ;*

      Usuń
  9. Jestem taka dumna *-* Brawo kochana :*** Trzymaj tak dalej :) Trzymam kciuki jak zawsze... tak bardzo mnie motywujesz... jesteś strasznie silna. NO BRAWO !!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. hsgd jest dobrym rozwiązaniem :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci idzie
    Trzymam kciuki za religię =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bilans ładny, waga super ;) No i gratuluję 5 z fizyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ślicznie, ale nie opuszczaj nas jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Cięęę, tak mnie motywujesz <3
    Trzymam za Ciebie mocno kciuki, oby tak dalej! A do celu masz juz tak malutko *.*
    Trzymaj się :*
    SA

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak było prxy ,2 min 30 s bo ja dopiero przy 1:40 i już było mi ciężko uff

    OdpowiedzUsuń