poniedziałek, 29 grudnia 2014

#4 Sylwester!

Witajcie Kochane!
Jak mijają Wam ostatnie dni 2014 roku? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku :)

Waga bez zmian, wciąż około 48 kg. Tuż przed sylwestrem nie ma sensu wprowadzać żadnych diet, w końcu i tak skończy się na obżeraniu się słodyczami. Ale po Nowym Roku... Ostro biorę się do roboty, naprawdę nie ma przebacz ;) Zostało mi dosłownie parę kilogramów do wymarzonego ciała!! Zero słodyczy, no i oczywiście codziennie ćwiczenia. Chcę wejść w 2015 w dobrym rytmie! ;D

Motylki, chciałabym bardzo podziękować za Wasze wsparcie. Uwielbiam czytać Wasze komentarze, oraz oczywiście odwiedzać Wasze blogi!

Życzę Wam szalonego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku.
Trzymajcie się chudo ;*








13 komentarzy:

  1. Ile masz wzrostu Ef? Ja nie przepadam za sylwestrem. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wspaniałej wagi :)
    Pozazdrościć tylko...
    Będę trzymać kciuki za sukcesy w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, na pewno Ci się uda.

    Ja mam podobne plany na Sylwestra. Postaram się nie przesadzić, ale chciałabym bez większych wyrzutów sumienia trochę zjeść. Po Wigilii czuję się pokrzywdzona, bo na przykład w ogóle nie tknęłam sałatki jarzynowej, później też nie, chociaż bezczelnie stała/stoi w słoiku u mnie w lodówce.

    Pozdrawiam, Motylku, 5 kg to malutko. }i{

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh ja boję się sylwestra... nienawidzę go. Alkohol od rodziców będzie mnie kusił, ale nie wezmę do ust ani kropli. Zobaczę, może pojadę do kumpeli ? :D nie chciałabym być w domu na sylwka.

    u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Tobie również wymarzonego Sylwestra i Szczęśliwego 2015r. ! <3
    Chudzinka jesteś taka, że jak zjesz trochę słodkiego to ci nie zaszkodzi *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wagi. Ja dziś mam lekkie wyrzuty sumienia przez jedzenie.. Czyżby stara przyjaciółka-ana się zbliżała? ;o Nie chcę jej znów. Chcę zdrowia.
    Także boję się sylwestra. Nie wiem jak ja go przeżyję... Może razem z Tobą będzie łatwiej. :) Twoja waga motywuje! Też taką miałam...

    Trzymaj się, chudzinko. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wagi, a zarazem podziwiam ♥ Ech, chyba większość z nas jako jedno z postanowień wybrało: 'schudnąć', podobnie jak ja. Oby nowy rok pozwolił nam spełnić ten plan :>
    Tobie również udanego Sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 48 kg przy twoim wzroście... Mogłabyś kiedyś wrzucić zdjęcie twoich nóg?
    *^* Zyczę ci powodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu jaka ty musisz być chuda *-*, marzenie!
    A ja już trzymam za Ciebie kciuki i oby twoje sylwestrowe plany wypaliły ;). Trzymaj się cieplutko! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wraz z nowym rokiem nasza motywacja rośnie w górę.
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju... musisz być chudziutka *.*
    Trzymam kciuki za Twoje plany noworoczne.
    Życzę powodzenia i miłego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń